Sunday, January 2, 2011

Aku Dah Tunang........ (Part 1)

hye.....
Dengar sini orang orang kampung.... dimaklumkan aku dah selamat menjadi tunangan Nurul Faiz Bin Zainal Abidin pada 25/12/2010...... ceewwaaah...... hikhikhik

   :: aku tgh berposing dengan baju untuk majlis tunangku ::
   :: antara hantaran dari pihak aku ::
  :: posing lagi beb..... tak keh blah ::
  :: aku dengan bodyguard kecik2 ku ::
  :: i'm with my mummy ::
 :: my little brother ::
:: baby kesayangan ku  ::
:: hantaran dari tinie (my best pal) ::
 :: di taja oleh pak tehku... jauh ooo Nilai 2 mari ::
  :: special for my cik abg ::
:: my ferero rocie ::
 ::  tajaan siot ::
  :: tajaan dari sepupu ku Wandy Oned ::
 :: tak abis2 dengan orang yang menajaku ::
 :: rezeki ::
 :: curahan idea mak cik kesyaganku ::
  :: cetusan idea ke 2- tuala ::
  :: huhhuhu cik abg aku cakap dia suka dgn bau Body Shop Amber ni.... fuhh nasibb.. ::
  :: my enggagement planner ::
  :: kenangan bersama makcik2 ku sebelah ayah aku ::
 :: yus ambik berkat hehehehe ::
 ::  aku,tok & jan(x leh bla wat muka poyo..) ::
:: nape mata aku jadi mcm tu.. huhuhuu ::

No comments:

Post a Comment